Acestia estimeaza ca brandul turistic de tara ar putea fi gata in toamna acestui an. Crearea sloganului „Romania, the land of choice” nu a necesitat nicio investitie in bani, potrivit NewsIn.
Ministerul va sustine, incepand cu luna mai, o campanie de promovare a turismului romanesc la nivel international. Pe data de 2 mai vor avea loc o serie de evenimente in acest sens, iar de la jumatatea lunii mai se va lansa imnului turismului romanesc.
Ministerul Turismului a initiat la sfarsitul lunii martie procedura de achizitie publica a serviciilor de realizare a Brandului de Turism al Romaniei, contractul urmand a fi adjudecat printr-o licitatie internationala.
Suma maxima alocata prezentului proiectul este de doua milioane de euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana.
Dezvoltarea unui Brand de Turism National are drept scop diferentierea si evidentierea turismului romanesc intre competitorii din zona, in vederea cresterii atractivitatii Romaniei in randul potentialilor turisti straini.