Pentru perioada sarbatorilor estimam un grad de ocupare de 90% si aproximativ 70.000 pasageri transportati, a declarat, pentru DailyBusiness, Raluca Pauna, marketing assistant in cadrul Blue Air, adaugand ca acest numar reprezinta o crestere de 55%, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cu siguranta ofertele promotionale cresc gradul de ocupare al curselor, dar nu sunt principalul factor, tinand cont ca gradul de ocupare mediu pentru acest an a fost de 84%, a adaugat Pauna.
Promotiile cresc gradul de ocupare si afecteaza pozitiv imaginea companiei, spun si reprezentantii Wizz Air.
„Gradul mediu de ocupare pentru zborurile noastre este de peste 80% pe parcursul anului. In perioada sarbatorilor de iarna, acesta creste la peste 85%”, au adaugat reprezentantii Wizz Air.
Pentru perioada sarbatorilor, Blue Air va distribui in perioada 3 – 31 decembrie 2007, un card promotional la un pret unic de 189 lei cu toate taxele incluse la toate magazinele Penny Market sau Penny Market XXL din Romania.
Cumparand acest card promotional, clientii pot comanda un zbor la pretul promotional pentru un singur segment de calatorie catre oricare din destinatiile Blue Air.
Blue Air nu este singurul operator low-cost care a introdus oferte promotionale in perioada sarbatorilor de iarna, easyJet lansand o campanie cu discount-uri de 10% pentru toate biletele cumparate intre 10 si 17 decembrie pentru zborurile cuprinse intre 6 ianuarie si 29 februarie 2008.
Totusi, nu toti operatorii low-cost au aceeasi strategie in ceea ce priveste ofertele promotionale, Wizz Air urmand sa lanseze o campanie care va promova preturi mici abia dupa sarbatori. Campania Wizz Air va demara pe 1 ianuarie.
„Rezervi cat mai devreme pentru a putea beneficia de pretul cel mai mic. De aceea, nu desfasuram promotii de ultim moment. Pasagerii nosti cunosc acest lucru si isi rezerva bilete din timp, de obicei cu 1-3 luni in avans, mai ales pentru perioada sarbatorilor. Multi dintre clientii nostri fac rezervarile pentru sarbatorile de Craciun inca din vara”, a declarat Natasa Kázmér, Director Corporate Communications & Public Affairs Wizz Air.
Reprezentantii Germanwings, My Air si SkyEurope nu au facut comentarii in legatura cu acest subiect pana la ora publicarii.