Compania a fost infiintata in aprilie 2007 si are ca obiect de activitate vanzarea biletelor de avion, rezervare de locuri la hoteluri, emiterea asigurarilor de calatorile, toate aceste servicii fiind online.
Piata rezervarilor online din Romania este la inceput, detinand in acest moment aproximativ 4% din totalul rezervarilor, dar inregistreaza un ritm de crestere alert, care se va mentine si in anii urmatori.
Din totalul cifrei de afaceri estimata pentru 2008, un procent de 80% provine din vanzarea biletelor de avion, iar 20% din rezervarea de hoteluri, asigurari de calatorie si un mic procent din publicitatea pe site.
„Ne adresam unei nise de clienti pe care ii numim clienti independenti, pentru ca turistul isi poate construi propriul pachet. Acestia au venituri medii si peste medie. Ei reprezinta 50% din total si sunt urmati de oamenii de afaceri, in proportie de 43% si distribuitorilor, agentii non-IATA, care reprezinta 7%”, a adaugat reprezentantul Vola.ro.
IATA (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni) are, printre activitati, formarea de specialisti in industria aeriana.
Compania a inregistrat din aprilie si pana in decembrie 2007 venituri de circa 830.000 de euro.