Astfel, Filipine intentioneaza sa atraga un numar mare de turisti din tari ca Romania, Polonia, Republica Ceha, Ungaria, Bulgaria si Sudul Europei, declara Vincent Soriano reprezentat DoT in Europa de Est, relateaza presa internationala.
Soriano planifica sa promoveze Filipine prin apelul la caracteristicile budiste ale acestei zone.
Reprezentantul DoT a subliniat ca, in primul rand, pentru a avea success pe aceasta piata este nevoie sa fie create linii de zbor directe cu destinatia in Filipine.
El considera ca Praga, primind 100 milioane de vizitatori anual, ar fi un prim punct din care sa se poata ajunge direct in Filipine, estimand ca in mod sigur se va dovedi mai ieftina aceasta ruta decat cele existente momentan.
Promovarea intensiva a tarii si schimbarea imaginii false care exista, cum ca ar fi o zona nesigura, fac parte din strategia propusa de Soriano.
Reprezentantii DoT au precizat ca Filipine a primit de curand asa numitul calificativ verde in sistemul codat pe culori de agentiile de consultanta turistica din Franta (n.r. calificativul verde il primesc destinatiile pe care agentiile de turism franceze le recomanda).