Ați auzit bine. Dacă plouă, spre exemplu, pe timpul sejurului, vă primiți banii înapoi pentru cazare. Anunțul a fost făcut de directorul general al hotelului InterContinental Singapore.
E vorba de un hotel de cinci stele din Singapore, ai cărui șefi sunt dispuși să ramburseze o noapte de cazare în cazul în care activitățile turiștilor le vor fi afectate de ploaie. Șansele să se ajungă în această situație sunt mari pentru că în Singapore plouă, în medie, 171 de zile pe an.
Directorul general al hotelului, Andreas Kraemer, a apus că totul a pornit de la o glumă. În timpul unei discuții între prieteni, cineva a venit cu această idee de a face călătoriile turiștilor mai interesante. „Discutam cu un grup de prieteni despre ce ar putea fi inovat în cazul călătoriilor de lux, iar unul dintre ei a glumit că o idee ar fi capacitatea de a garanta vremea bună”, a declarat directorul general al hotelului, Andreas Kraemer, pentru CNN.
Când au auzit această idee toți au început să râdă. Directorul, însă, a văzut-o ca fiind ceva complet neobișnuit, dar care ar putea să atragă și mai mulți turiști. Așa că a dezvoltat ideea până a ajuns la un concept bun de implementat. Astfel, vizitatorii primesc toți banii înapoi dacă vremea le strică vacanța.
Există, totuși, niște reguli clare. Rambursarea se face dacă „durata ploii depășește 120 de minute cumulative în orice interval de 4 ore, în timpul zilei”. Se aplică doar pentru persoanele care aleg să se cazeze în apartamentele junior, iar acolo prețurile pornesc de la 633 de dolari pe noapte, sau în suitele prezidențiale, care costă 3.349 de dolari pe noapte.
Banii oferiți de hotel pentru vremea care le strică vacanța sunt dați sub formă de voucher. Suma e echivalentă cu o noapte de cazare și biletele pot fi cheltuite numai în interiorul hotelului, pe parcursul unei săptămâni.