Website-ul ofera o
viziune asupra tuturor activitatilor sportive care se pot desfasura
in zona, informatii referitoare la traseele montane, partiile de ski,
zonele pentru pescuit sportiv, echitatie si vanatoare.
Noua platforma
online pune la dispozitia utilizatorilor o sectiune de i-audio ghid
cu descrierea zonei, traseelor, obiectivelor culturale si ecumenice,
astfel incat turistii sa poata beneficia de informatii in timp real.
I-audio ghidul este
disponibil in romana, engleza si germana si poate fi descarcat in
format MP3.
Peisajele,
rezervatiile naturale, mostenire arheologica si istorica, obiceiurile
si traditiile stravechi pastrate cu sfintenie care se regasesc si
astazi in cea mai pura forma, reprezinta atuuri care fac din Tara
Fagarasului o alternativa accesibila de petrecere a unui timp liber
de calitate.
O calatorie in
masivul Fagaras, la Balea, pe Transfagarasan sau in satele
fagarasene, este suficienta pentru ca turistii sa se reintoara macar
o data.
“Tara Fagarasului
este o zona foarte ofertanta, atat in ceea ce priveste turismul
cultural, cat mai ales turismul montan si cred ca reprezinta o
alternativa inspirata pentru cei care cunosc deja Valea Prahovei.
Avem intr-adevar locuri frumoase cu o incarcatura istorica si
culturala deosebita si este pacat ca inca nu ne dam seama” a
declarat Ciprian Faraon, managing partner, Dual Promo, compania care
a realizat campania.
Site-ul
tarafagarasuluiromania.ro este un proiect cofinantat de Uniunea
Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, in cadrul
Programului Operational Regional, aprobat pentru Centrul Regional de
Dezvoltare Durabila si Promovare a Turismului Tara Fagarasului
Compania Dual Promo
a fost infiintata in 1999 si activeaza pe piata de publicitate si
consultanta marketing din Romania.