Blogul a fost lansat oficial in februarie, iar TAT va suporta o parte din costurile deplasarii lui Bradut Florescu in Thailanda, destinatie in care acesta a hotarat, anterior, sa-si petreaca un an sabatic. Bradut Florescu este in Thailanda de circa 6 luni.
Oficialii TAT nu au precizat valoarea acestui proiect.
Mai multe despre Bradut Florescu si proiectele sale puteti citi pe profilul sau de Key People. De asemenea, Florescu are si un blog pe DailyBusiness.ro despre cum sa traiesti un an sabatic.
„Am propus acest proiect biroului regional de promovare si l-au aprobat”, a spus Bogdan Gligor, PR manager la TAT, fara sa dezvaluie valoarea proiectului.
„Voi participa si la o excursie pentru media si agentii de turism”, a spus Florescu.
„Voi scrie despre ce vad si ce traiesc, punand accent pe anumite elemente care cred ca sunt de interes pentru publicul nostru. Si ma refer aici la cultura, traditii, arta, dar si atractii naturale, viata marina, plaje, cazari si gastronomie”, a adaugat acesta.
Elementul inedit al experimentarii turismului din Thailanda consta in mijlocul de transport pe care Bradut Florescu il va folosi de-a lungul calatoriei: o motoreta la care se monteaza un atas artizanal.
„Merge destul de incet, dar iti permite sa iei cu tine bagaje si prieteni. Itinerariul cuprinde circa 4.000 de kilometri, pe care ii voi parcurge cu o viteza medie de 40 de kilometri pe ora. De aceea am intitulat blogul Slow Travel. Pentru ca merg incet si nu ma grabesc nicaieri”, a conchis Florescu.
TAT se asteapta ca numarul de romani care merg in vacanta in Thailanda sa creasca in acest an pana la circa 7.200 de persoane. Din cei 14 milioane de turisti care viziteaza anual Thailanda, cei mai multi vin din estul si sudul Asiei, circa 8 milioane.
Pentru acest an, Thailanda are un buget de promovare de marketing, la nivel global, de 120 mil. euro si se asteapta la o crestere de circa 10% a numarului de turisti.
Biroul de promovare TAT pentru zona Balcanilor are sediul la Bucuresti. TAT are 35 birouri regionale si 15 birouri internationale.