Bucurestiul deserveste 75% din traficul de pasageri, respectiv 6,7 milioane la nivelul anului 2008, dar ramane in urma aeroporturilor din tarile vecine: Praga – 12,6 milioane pasageri, Varsovia – 9,4 milioane si Budapesta – 8,4 milioane.
Potrivit aceluiasi studiu, aeroporturile mai mici au o pondere mai mare a veniturilor din activitati non-aviatice. Astfel, 87% din veniturile Aeroportului Mihail Kogalniceanu provin din activitatile non-aviatice, in timp ce in cazul Aeroportului Stefan cel Mare din Suceava, ponderea este de 75%.
22% din veniturile Aeroportului Otopeni provin din servicii non-aviatice.
Studiul A.T. Kearney arata ca in aeroporturile analizate exista potential de dezvoltare a serviciilor oferite pasagerilor. Aeroportul cu cele mai putine servicii oferite este cel din Arad, in timp ce Aeroportul Transilvania din Targu Mures a bifat toate tipurile de servicii: rent a car, agentie de turism, punct de informatii, schimb valutar si farmacie.
Cele noua aeroporturi care au fost analizate in cadrul studiului sunt Aeroportul din Arad, Aurel Vlaicu, Henri Coanda, Aeroportul din Cluj-Napoca, Mihail Kogalniceanu, Aeroportul din Sibiu, Stefan cel Mare, Aeroportul Transilvania si Aeroportul Traian Vuia.