Gradul de ocupare al liniei aeriene a crescut cu 2,8% in martie, comparativ cu perioada similara a anului trecut, ajungand la 82,3%, compania suplimentand capacitatea cu 3,8%, relateaza Bloomberg.
Traficul, sau numarul pasagerilor inmultit cu distanta parcursa, a crescut cu 8,3% pentru zborurile spre Asia, gradul de ocupare pentru aceste zboruri fiind de 87,9%, ceea ce reprezinta o crestere de 2,9%.
Traficul in Europa s-a marit cu 8,9%, iar capacitatea a crescut cu 5,9%. Gradul de ocupare pentru zborurile din Europa a crescut cu 1,9%, pana la 68,9 procente.
Traficul catre Africa si Orientul Mijlociu a crescut cu 5,9% in martie comparativ cu martie 2005, capacitatea scazand cu 1,3%, in timp ce gradul de ocupare a crescut cu 5,4% pana la 79,7 procente.
Traficul catre America de Nord si de Sud a crescut cu 6,9%. Gradul de ocupare pentru continentul american a fost de 87,5%, ceea ce reprezinta o crestere de 0,4% pe o suplimentare a capacitatii de 6,4%.
Directorul executiv al liniei aeriene, Jean-Cyril Spinetta, cel care a initiat achizitia companiei olandeze KLM in 2004, a introdus taxe de aeroport mai mari si suplimentari tarifare de combustibil pentru a urca profitul Air France.
Air France si-a marit, pe 22 martie, suplimentarile tarifare de combustibil pentru zborurile intercontinentale cu 4 euro, acestea ajungand la 48 de euro, iar KLM a marit taxa cu 5 euro pana la 55 de euro, dupa ce pretul combustibilului a depasit 60 de dolari pe baril timp de 30 de zile.