Pana la finele anului, compania estimeaza afaceri de 14,5 milioane de euro.
„90% din cifra de afaceri a agentiei de turism o reprezinta veniturile din baza proprie (hotelurile SIF Transilvania), iar restul de 10% – venituri din operarea destinatiilor externe”, a declarat pentru DailyBusiness Marius Meruta, PR coordinator al agentiei.
Anul acesta, SIF Transilvania a inceput modernizarea hotelurilor pentru implementarea standardelor menite sa aduca acestora incadrarea intr-o categorie superioara. Compania a investit 12,5 mil. euro in hotelul Aro Palace din Brasov, care a ajuns la 5 stele si aproximativ 12 mil. euro in hotelul International din Baile Felix, care a fost incadrat in categoria de 4 stele. De asemenea, au fost modernizate si hotelurile Sirena din Saturn (de 3 stele), Tusnad (de 3 stele) si Central din Ploiesti (de 4 stele).
In 2008, pentru cresterea gradului de confort, vor fi renovate hotelurile Cleopatra din Saturn care va fi cotat la 4* fata de 1* in prezent, Orizont din Predeal la 4*, Lotus din Baile Felix la 3* si complexul Bran-Brad-Bega din Eforie Nord care va avea 3*.
In viitor, Transilvania Travel va implementa, in premiera in Romania, un sistem informatic global, care va asigura legatura on-line intre sediul central, agentiile de turism partenere, hotelurile din grup si punctele de lucru din statiuni. Acest sistem va asigura efectuarea in timp real a rezervarilor, controlul alocatiilor contractate si al vanzarilor, facturarea si decontarea serviciilor.
Compania de turism „Transilvania Travel” promoveaza si comercializeaza ofertele romanesti pe 14 destinatii externe, prin intermediul a peste 45 de parteneri din Germania, Olanda, Austria, Israel, etc.
Agentia practica atat turismul intern, cat si cel extern. Numarul turistilor straini care vin pe litoralul romanesc prin Transilvania Travel este, in medie, de 4.000 de persoane anual. Cele mai cautate statiuni sunt Saturn si Eforie Nord.
„Baile Felix este cea mai cautata statiune balneara din Romania. Peste 3.500 de turisti (romani si straini) au venit aici prin Transilvania Travel in primele sapte luni din 2007. Covasna este a doua destinatie balneo din portofoliul Transilvania Travel, cu 800 de turisti in aceeasi perioada. Veniturile cumulate din operarea celor doua statiuni, pentru perioada amintita, este de 1,3 milioane euro”, a spus Marius Meruta.
Incepand din aceasta iarna, Transilvania Travel va intra pe piata de „outgoing” oferind programe de Revelion in 12 destinatii externe si programe de schi in 9 destinatii externe.
SIF Transilvania, in calitatea sa de actionar majoritar, detine in prezent 62 de hoteluri care totalizeaza circa 10.000 camere in statiunile de la malul Marii Negre, Eforie Nord, Eforie Sud, Neptun, Venus si Saturn, in statiunile balneare Baile Felix, Covasna, Tusnad si Buzias si in orasele Brasov si Ploiesti.
Transilvania Travel, infiintata in 2003, detine patru agentii de turism in Bucuresti, Ploiesti si Brasov si inca trei puncte de lucru sezoniere. Compania a raportat pentru anul 2006 o cifra de afaceri de 12 milioane de euro si un profit net de 350 de mii de euro.