„Ne-am propus sa crestem cu 10% pana la finalul anului trecut, insa 2009 a fost un an atipic din toate punctele de vedere. De regula, finalul de an reprezinta o crestere semnificativa a veniturilor, insa 2009 a fost altfel. Nu am reusit sa crestem decat cu 5%”, a declarat Simona Veteleanu, director general TravelBiz.
Desi pachetele de revelion au fost mai ieftine cu 10%-30% (in functie de destinatie), s-au vandut mai prost decat anul trecut (cu aproape 20%).
Pe de alta parte, pachetele de ski pentru lunile ianuarie-feburarie 2010 au fost bine primite de clienti si vanzarile au inceput inca din luna noiembrie 2009. Pana la finalul lui 2009, TravelBiz a vandut pachete la ski cu 15-20% mai multe decat in anii trecuti.
„Daca ma uit in urma, noi ne-am mentinut trendul ascendent – in conditiile in care un numar mare de agentii de turism au fost inchise si un numar si mai mare nu a reusit sa creasca. Intr-o astfel de perioada in care toti se gandesc cum sa reduca salarii sau personal, la noi in agentie au venit 5 colegi noi. 2009 a fost, cred, cel mai greu an de cand am deschis agentia (din anul 2000)”, a mai spus Simona Veteleanu.
TravelBiz Romania activeaza pe piata turismului de afaceri si organizari de evenimente de peste 9 ani. Incepand din 2007, compania a dezvoltat si segmentul de turism individual, ca tour operator, atat pe zona de outgoing, cat si pe cea de incoming, precum si segmentul de servicii VIP.