Grosse apreciaza ca numarul turistilor germani care vin in Romania prin intermediul TUI ar putea creste daca si statul roman ar face investitii mai mari de promovare pe piata germana.
„Cu un buget auster de cinci milioane de euro reusesti doar sa mergi la cateva targuri. Doar pe piata germana, Bulgaria are un buget de promovare de peste 10 milioane de euro, iar cel al Austriei depaseste 20 de milioane de euro”, a spus Grosse.
El a adaugat ca bugetul restrans pune in pericol si promovarea brandului turistic.
„Cu acesti bani va fi imposibila promovarea brandului turistic si extinderea marketingului pe alte piete tinta, cum ar fi cea scandinava”, a afirmat directorul TUI Romania.
El apreciaza promovarea Romaniei pe piata scandinava, una dintre cele mai importante pentru TUI, ca fiind „trista catre zero”.
TUI, cel mai mare turoperator din lume, va reveni din luna mai a acestui an pe piata romaneasca, destinatie a fost inclusa in cataloagele tour-operatorului incepand cu luna noiembrie 2009.
In 2006, grupul TUI a renuntat sa mai aduca turisti in Romania si a scos din cataloagele de promovare statiunile turistice romanesti, nemultumit de conditiile de cazare, preturile mari practicate de hotelieri, zgomotul si lipsa curateniei din localitatile de pe Litoral.