„Am discutat cu reprezentantii Facebook si am decis, si la recomandarea specialistilor spanioli care au creat brandul turistic al tarii noastre, sa promovam Romania pe Facebook, cea mai importanta platforma sociala de media din lume, in conditiile in care canalele new media au devenit din ce in ce mai accesate fata de media traditionala. Nu am discutat cu Facebook amanunte privind bugetele de comunicare. Suntem in faza stabilirii de obiective si a elaborarii unui plan de actiune pentru atingerea acestor obiective”, a spus Udrea.
Ea a adaugat ca strategia acestui proiect va fi gata pana la inceputul lunii decembrie, iar prima campanie de promovare va fi implementata cel mai tarziu la inceputul lunii martie 2011.
„Am convenit cu reprezentantii Facebook elaborarea in comun a unei strategii de comunicare pe canale de social media, stimularea dezvoltarii de programe turistice romanesti, prin adaptarea celor mai noi inovatii din industria internetului si organizarea de sesiuni de training pentru angajatii ministerului si pentru reprezentanti ai industriei turistice din Romania, pentru cresterea numarului de turisti. Totodata va fi organizata o conferinta cu toti jucatorii din industria turismului, pentru implementarea strategiei de new media”, a mai spus Udrea.
Prezent la conferinta, vicepresedintele Facebook pe EMEA, Blake Chandlee, a declarat ca este prima oara cand platforma de socializare colaboreaza, la nivel international, cu un minister, intr-o faza atat de timpurie a elaborarii unei strategii turistice.
„Lucram cu multe organizatii si institutii turistice din toata lumea. Este pentru prima oara cand putem colabora cu o institutie, minister, intr-o faza atat de timpurie a elaborarii unei strategii turistice”, a spus Chandlee.