Conform studiului, turismul genereaza in medie 40% din veniturile restaurantelor de lux, aproximativ 30% din vanzarile restaurantelor „de familie” si aproximativ 15% din veniturile unitatilor cu servire rapida.
Un sondaj de opinie realizat recent de publicatia Travel Industry Association of America cosponsorizata de NRA a subliniat ca turismul culinar va creste puternic in urmatorii ani.
Astfel, 2 din 5 respondenti (40% din total) au spus ca in clipa in care pornesc intr-o excursie, isi aleg locatia si in functie de specialitatile culinare ale tarii sau regiunii vizitate. Cel mai des, acestia aleg sa manance impreuna cu familia, intr-un restaurant clasic.
SUA a pierdut cota de piata in ceea ce priveste turismul international, din cauza imaginii tarii, ce are de suferit, precum si a dezvoltarii turismului in alte tari din afara Americii de Nord, mentioneaza The Birmingham News.
Aproximativ doua treimi dintre turisti aleg sa consume cel putin o data inghetata din tara sau regiunea vizitata, a relevat un studiu realizat de compania de cercetare Harris Interactive.
Piata produselor din inghetata pe 2006, dintre care inghetata clasica ocupa 87%, este estimata la 21 mld.$ (15,75 mld. euro), conform International Dairy Foods Association.