„Publicul tinta al acestui tur al Bucurestiului este segmentul oamenilor de afaceri straini, care vin pentru cateva zile in capitale in interes de business si vor in timpul liber sa viziteze cateva obiective”, a spus, pentru DailyBusiness.ro Dan Penciu, directorul TravelMaker.
„Compania noastra organiza astfel de tururi la cerere si inainte, insa servbiciul avea caracter privat si un tarif mai mare de 100 de euro. Acum tariful, incluzand transportul si ghidul, este de 30 euro de persoana”, a adaugat Penciu.
Acest serviciu este promovat in hotelurile partenere. Pana in prezent, compania colaboreaza cu cateva hoteluri de 3 si 4 stele din nordul Capitalei.
„Hotelurile ne ofera spatiu de reclama la receptii sau in alte spatii publice, iar noi le oferim un comision. Oricum, acest serviciu a venit ca urmare a cererii hotelurilor cu care noi colaboram pe rezervari”, a mai spus Penciu.
Agentia de turism TravelMaker a fost infiintata in anul 2005 si in 2007 a inregistrat o cifra de afaceri de peste 90.000 lei. Anul acesta, oficilii companiei vizeaza o dublare a cifrei de afaceri.
Compania se axeaza pe incoming, oferind servicii turistice strainilor care vin in Romania.
Tururi ale Bucurestiului mai ofera si agentii ca TopTrips sau Adtour, dar si alte agentii de turism.
In general, clientii acestor tururi sunt oamenii de afaceri strani care vin pentru cateva zile in Bucuresti.