„Personal, din cauza timpului limitat pe care il am la dispozitie, prefer sa cumpar pachete de vacanta de pe site-urile agentiilor de turism, in loc sa ma deplasez pana la agentie”, a spus Udrea, pentru Mediafax.
Ea a adaugat ca viitorul apartine agentiilor de turism care vor investi in dezvoltarea vanzarilor pe internet.
„Nu cred ca noile mijloace de comunicare inseamna eliminarea agentiilor de turism. Cred, insa, ca internetul va modifica modul in care agentiile fac business„, a afirmat Udrea.
Corina Martin, presedintele ANAT, a spus ca cele mai multe dintre agentiile de turism detin unul sau mai multe site-uri de rezervari online.
„Incidente precum cele create de norul de cenusa vulcanica sau intreruperile de trafic aerian care blocheaza pasagerii pe aeroporturi au dovedit ca toti pasagerii care aveau bilete de avion rezervate prin agentii de turism au fost asistati de acestea si rerutati pe alte curse, spre deosebire de cei care au rezervat direct de la companiile aeriene, care nu au putut contacta compania”, a adaugat Martin.
Ea a aratat ca circuitele, excursiile de grup sau cu chartere si ofertele speciale pot fi accesate exclusiv prin agentiile de turism.