Noul call center
pentru pasagerii romani a intrat in functiune duminica si a presupus crearea a 17 noi locuri de munca.
Conectys furnizeza
pentru pasagerii Wizz Air servicii multilingve in interiorul tarii si
in exterior, in limba romana si in engleza prin telefon, e-mail, fax
si prin serviciile postale standard.
“Echipa call
center-ului va raspunde solicitarilor legate de informatii despre
zboruri, rezervari si modificari ale biletelor, cat si asistenta
pentru pasagerii cu nevoi speciale” a declarat Daniel de Carvalho,
corporate communications manager Wizz Air.
Wizz Air opereaza o
flota de 39 aeronave Airbus A320 de la 16 baze, cu peste 256 de rute
facand legatura a 82 de destinatii din 29 de tari.
Conectys activeaza
pe piata serviciilor multilingve outsourcing. Compania este
specializata in Customer Support, Technical Support, Virtual
Assistant, Network Operations Centre, Data Research
Services, Risk Compliance si Know Your Customer Services. Toate
serviciile sunt furnizate in 20 de limbi clientilor din Europa,
America si Asia. Compania deserveste toate industriile, fiind mai
puternica in sfera de gaming, media, electronice de consum,
telecomunicatii, medicala, social media, industrii financiare si
comert online.