Conform asigurarii, in cazul unor intarzieri mai mari de doua ore, pasagerii vor primi un credit de 420 lei pe care il pot folosi la achizitionarea de noi bilete Wizz Air sau produse aditionale.
„Asigurarea de intarziere acopera toate tipurile de intarziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se afla in controlul Wizz Air, cum sunt conditiile meteo nefavorabile sau grevele”, a declarat Natasa Kazmer, director corporate communication si public affaris Wizz Air.
Asigurarea de intarziere poate fi achizitionata foarte usor, online, in momentul rezervarii biletului sau ulterior, folosind optiunea de adaugare a unui nou serviciu pe wizzair.com sau prin call-center-ul local, cu pana la doua zile inaintea plecarii.
Tariful acestui serviciu este de 42 lei/pe zbor/pasager.
Pentru a putea folosi asigurarea de intarziere, pasagerii trebuie sa aiba un cont Wizz Air, care se creaza automat de sistem in momentul inregistrarii pe site-ul wizzair.com, iar zborul sa aiba o intarziere de doua sau mai multe ore fata de ora programata de aterizare.
Creditul de 420 lei va fi transferat automat in contul pasagerului inregistrat in curs de 7 zile de la intarzierea zborului si este valabil pentru un an de la primirea sumei.
Wizz Air a transportat peste 8,4 milioane de pasageri in ultimele 12 luni, 1,76 milioane dintre acestia calatorind pe rutele din Romania. Flota Wizz Air este compusa in prezent din 30 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 12 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia.