Potrivit sondajului, mai puțin de jumăgtate dintre clienți s-au declarat mulțumiți de modul în care funcționează compania. British Airways a obținut un scor de doar 56%, în timp ce Jet2.com a avut cel mai mare scor.
Cei care au participat la acest sondaj au acordat Wizz Air o stea din cinci pentru experiența de îmbarcare, mediul de cabină și confortul scaunelor. Pasul dintre scaunele companiei aeriene de buget – diferența dintre două rânduri în clasa economică standard – este de 28 de centimetri, cu doi centimetri mai mic decât cel al rivalului Ryanair.
Niciuna dintre celelalte categorii nu a primit mai mult de două stele, iar aici intră și raportul calitate-preț și curățenia.
Wizz Air operează zboruri pe distanțe scurte de pe opt aeroporturi din Marea Britanie, implicit Birmingham, Edinburgh, Gatwick și Luton.
Citește și Wizz Air anunță introducerea a trei noi rute din România. De când vor fi disponibile pentru pasageri
Compania a reușit să obțină un punctaj de 48%, ceea ce a plasat-o pe ultimul loc în clasament, sub Ryanair (52%), Eurowings (53%) și British Airways (56%).
Încă din luna decembrie Autoritatea Aviației Civile a transmis că are îngrijorări semnificative în ceea ce privește comportamentul „inacceptabil” al Wizz Air fiindcă pasagerii au făcut numeroase reclamații grave. Mai mult, o altă neregulă sesizată de autoritatea de reglementare făcea referire la faptul că transportatorul aerian întârzia să plătească banii pentru pasageri.
Cel mai mare punctaj a fost obținut de Jet2.com (80%), fiind clasat înaintea Turkish Airlines (78%).
La acest sondaj au participat 8.046 de adulți din Marea Britanie în octombrie 2022.
„La Wizz Air, facem tot posibilul pentru a ne asigura că pasagerii ajung la destinație la timp și cu întârzieri minime. Wizz Air operează o flotă de aeronave Airbus noi, de ultimă generație, cu o vechime medie de 4,6 ani, care oferă pasagerilor confort, spațiu și interioare moderne. A321neo dispune de cea mai largă configurație de cabină cu un singur culoar, cu 239 de scaune cu lățimea de 18 inch. Fiecare aeronavă este curățată după fiecare zbor și este curățată în profunzime în fiecare noapte.”