- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Wizz Air, vestea momentului pentru pasageri. Va lansa un asistent AI prin care îi anunță pe pasageri despre zboruri anulate

16 Jul, 23:59 • Cornel Ghimeșan
Wizz Air vrea să ușureze viața pasagerilor săi, așa că a gândit un sistem prin care să-i anunțe în legătură cu orice schimbare apare cu zborul lor.
Wizz Air, vestea momentului pentru pasageri. Va lansa un asistent AI prin care îi anunță pe pasageri despre zboruri anulate

Reprezentanții companiei Wizz Air au anunțat lansarea unui asistent vocal pentru clienți, care se va numi Amelia și care îi va contacta pe aceștia să-i anunțe dacă zborul lor are întârziere.

„În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente”, transmite compania.

Citește și Despăgubiri pentru fermierii ale căror suprafeţe agricole au fost afectate de secetă. Ministrul Florin Barbu: „Vom lua măsuri radicale, este al treilea an de secetă în România”

Amelia îi va contacta pe pasagerii afectați ca să îi ajute cu informații despre zbor și să le facă recomandări în cazul în care călătoria lor a suferit modificări. Pasagerii vor primi informații despre starea zborului și ce opțiuni au la îndemână în situația dată.

Caracteristicile asistentului Wizz Air, Amelia

  • Actualizare personalizată: Pasagerii sunt întâmpinați cu numele lor și detaliile zborului, urmate de opțiunile pe care le au: să facă o nouă rezervare, să primească o rambursare de 120% sub formă de credit WIZZ sau să primească o rambursare de 100% din tariful total plătit, prin metoda de plată inițială.
  • Asistență pentru cazare: Informații cu privire la modul de accesare a cazării pe timp de noapte, în cazul în care acest lucru este necesar.
  • Puncte de contact:Detalii privind locul unde pot fi găsiți reprezentanții aeroportului pentru asistență suplimentară, în funcție de localizarea pasagerului.
  • Canale de comunicare: Detalii despre modul în care Wizz Air îi va contacta pentru actualizări importante.
  • Asistență suplimentară: Îndrumări privind contactarea birourilor de informații ale aeroporturilor sau a liniei de asistență specială Wizz Air pentru ajutor suplimentar.

„Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar și pentru a colecta feedback cu privire la experiența lor, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial. În timpul acestui apel, pasagerii pot confirma dacă problemele lor au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite pentru pasageri, însă se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului. Pentru a beneficia la maximum de noua soluție, Wizz Air sfătuiește pasagerii să acorde o atenție sporită în timpul procesului de check-in și să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actuale și exacte. Acest lucru asigură faptul că, în cazul unor perturbări, pasagerii pot fi contactați prompt”, transmite compania.

Citește și Greșeala care te poate lăsa pe jos în Grecia! Toți șoferii trebuie să știe această regulă de circulație dacă mai vor să aibă permis

În momentul de față, asistentul e disponibil în limba engleză și intervine în cazul plecărilor din România, Polonia, Ungaria, italia, Austria, Marea Britanie. Urmează ca în perioada următoare Amelia să poată vorbi în mai multe limbi.

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags:
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult