Reprezentanții companiei Wizz Air au anunțat lansarea unui asistent vocal pentru clienți, care se va numi Amelia și care îi va contacta pe aceștia să-i anunțe dacă zborul lor are întârziere.
„În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente”, transmite compania.
Amelia îi va contacta pe pasagerii afectați ca să îi ajute cu informații despre zbor și să le facă recomandări în cazul în care călătoria lor a suferit modificări. Pasagerii vor primi informații despre starea zborului și ce opțiuni au la îndemână în situația dată.
„Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar și pentru a colecta feedback cu privire la experiența lor, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial. În timpul acestui apel, pasagerii pot confirma dacă problemele lor au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite pentru pasageri, însă se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului. Pentru a beneficia la maximum de noua soluție, Wizz Air sfătuiește pasagerii să acorde o atenție sporită în timpul procesului de check-in și să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actuale și exacte. Acest lucru asigură faptul că, în cazul unor perturbări, pasagerii pot fi contactați prompt”, transmite compania.
În momentul de față, asistentul e disponibil în limba engleză și intervine în cazul plecărilor din România, Polonia, Ungaria, italia, Austria, Marea Britanie. Urmează ca în perioada următoare Amelia să poată vorbi în mai multe limbi.