„Anul trecut, pe aeroportul Constanta au fost 40.000 de pasageri, in contextul in care pe aeroportul Burgas din Bulgaria au fost peste 1 milion. Primul zbor al Ryanair va dubla traficul de pasageri”, a precizat Corina Martin.
Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului de pe Litoral (APDTL) a semnat saptamana trecuta un contract de promovare cu linia aerioana low-cost Ryanair, pentru a promova litoralul romanesc pe site-ul operatorului aerian.
„Practic, am cumparat publicitate pe site. Vom posta pe un site cu 50 milioane de vizitatori anual anumite link-uri catre obiective specifice litoralului romanesc”, a explicat Martin, fara a preciza valoarea acestui contract. Programul de marketing a fost finantat de Consiliul Judetean Constanta.
Reprezentantii Asociatiei au explicat ca tarifele mici percepute de Ryanair vor influenta pozitiv numarul de turisti straini, in special pe segmentul turismului de week-end. Corina Martin a discutat deja cu agentiile de turism pentru crearea unor pachete speciale de 2-3 zile pe litoral.
„Ryanair este de doi ani in negocieri cu mai multe aeroporturi din Romania, iar faptul ca a decis, dupa un audit tehnic strict al aeroportului, sa ramana sa opereze pe Constanta, va avea efecte pozitive asupra turismului de pe litoral”, a afirmat Corina Martin.
„Ryanair are nevoie de un timp de stationare mic, de doar 25 de minute, pentru debarcare si imbarcare, o practica frecventa la low-costuri, care astfel pot opera cu aceesi aeronava mai multe frecvente, iar Mihail Kogalniceanu a putut indeplini aceasta conditie”, a explicat Martin.
Tariful unui bilet pe ruta Constanta-Pisa porneste de la 8 euro pentru one way.
„Este foarte posibil ca in curand sa se inagureze si o ruta Ryanair catre Spania”, a adaugat Martin.